شهرداری گناباد

شهرداری گناباد پیش قدم در اجرای نهضت ملی مسکن/ نگاه ویژه به حوزه گردشگری با جذب سرمایه گذار

شهرداری گناباد پیش قدم در اجرای نهضت ملی مسکن/ نگاه ویژه به حوزه گردشگری با جذب سرمایه گذار

شهرداری گناباد پیش قدم در اجرای نهضت ملی مسکن/ نگاه ویژه به حوزه گردشگری با جذب سرمایه گذار
 
مهندس حمید زارع حسینی شهردار گناباد در گفتگو با روابط عمومی شهرداری گناباد در خصوص دیداربا معاون استاندار خراسان رضوی اظهار داشت:  در این دیدار که به دعوت معاون استاندار و بیش از 3 ساعت به طول انجامیده مقرر شد تشکیل چند کارگروه تخصصی با محوریت و مشارکت شهرداران و سازمان همیاری جهت پیگیری موانع ، مشکلات و پیشنهادات انجام شود.
وی ادامه داد: در همین جلسه ماموریت به شهردار گناباد ، مدیرکل شهری و مدیرعامل سازمان همیاری ها و شهرداری ها داد شد تا چهارچوب اصلی این کارگروه ها شامل شرح وظایف، چگونگی عضویت شهرداران و تعداد کارگروه ها را مشخص نمایم.
شهردار گناباد خاطرنشان کرد: پس از این ابلاغ در کمترین زمان این جلسه برگزار و نحوه چگونگی کارگروه ها و مشارکت شهرداران، سازمان همیاری مشخص و تصویب شد که بزودی این مصوبات به شهرداران اعلام که جهت شرکت در کارگروه های مختلف اعلام آمادگی نمایند.
زارع حسینی در خصوص دیدارها و پیگیری های اخیر خود در سطح استان نیز عنوان داشت: جلسه ای با حضور ریاست و نائب رئیس شورای اسلامی شهر گناباد در محل استانداری با حضور خادم پیر مدیرکل شهری؛ تازیکی مدیرعامل سازمان همیاری ها و شهرداریها و جناب آقای موفق مدیرکل حراست سازمان شهرداری ها برگزار گردید که از ثمرات آن برای شهر گناباد درخواست 4 دستگاه اتوبوس کارکرده از شهرداری تهران می باشد که مقدمات آن و موافقت های اولیه نیز صورت گرفت.
شهردار گناباد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حمایت و سرعت بخشی به طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: از ظرفیت های موجود مدیریت شهری در راستای ارائه این خدمت به مردم دریغ نخواهیم کرد که در همین راستا با حضور در کارگروه زیربنایی استان موافقت الحاق زمین 5.5 هکتاری جنب دانشگاه پیام نور به محدوده شهری جهت اجرای پروژه نهضت ملی مسکن را دریافت کردیم.
زارع حسینی با اهمیت دانستن موضوع گردشگری وظرفیت های فراوان در شهر گناباد این موضوع را یکی از موارد در دست پیگیری شهرداری گناباد اعلام کرد و افزود: در راستای پیگیری موضوعات گردشگری دیداری با آقای غفران سرپرست  موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی داشته ایم که قول مساعد سفر به گناباد جهت سرمایه گذاری مؤسسه گردشگری با توجه به جهانی بودن قنات قصبه و ثبت آثار ملی در شهر گناباد انجام شد.



  • منبع خبر:
  • تاریخ خبر: 5 تیر 1401
  • تعداد بازدید: 358