شهرداری گناباد

زماندار کردن کاربری های مسکونی برای ساخت

زماندار کردن کاربری های مسکونی برای ساخت

زماندار کردن کاربری های مسکونی برای ساخت
 
📌 مشکلات مسکن و ساخت و سازها یکی از معضلات امروز جامعه ما و به طبع آن شهر گناباد می باشد که دلایل مختلفی دارد ، اگر به محدود شهری گناباد نگاهی کرده باشید شاهد زمین هایی خواهید بود که همچنان ساخته نشده و در داخل محدوده قرار دارند.
 
🔺موسوی مسئول واحد شهرسازی شهرداری گناباد در همین خصوص در گفتگو با روابط عمومی شهرداری گناباد گفت: یکی از دلایل عدم ساخت و ساز این زمین ها مالکان آن می باشند که با دارا بودن موقعیت کاربری مسکونی ولی اقدام به ساخت و ساز و یا فروش نمی کنند.
 
🔺وی ادامه داد: با این اقدام مالکان این زمین ها سرانه مسکونی شهر گناباد به اتمام رسیده و تغییر کاربری در محدوده شهری را با مشکل روبه رو می کند.
 
🔺مسئول واحد شهرسازی شهرداری گناباد عنوان داشت: که در این خصوص می توان به زمین های مسکونی در منطقه نوقاب اشاره کرد که بلا استفاده مانده که در صورت تمایل مالکان باید ساخته شود.
 
🔺موسوی عنوان کرد: به عنوان کارشناس در این حوزه و بررسی های صورت گرفته پیشنهاد ما این است که زمین های دارای کاربری مسکونی باید زمان دار شوند بدین شکل که مالک ظرف مدت 5 سال اقدام به ساخت و ساز نماید و یا زمین را به متقاضی ساخت و ساز واگذار نماید.



  • منبع خبر:
  • تاریخ خبر: 6 تیر 1401
  • تعداد بازدید: 343