شهرداری گناباد

متن تقدیر و خداحافظی مهندس زارع حسینی از مردم گناباد

متن تقدیر و خداحافظی مهندس زارع حسینی از مردم گناباد

متن تقدیر و خداحافظی مهندس زارع حسینی از مردم گناباد
بنام خدا
مردم مومن، نجیب و قدرشناس شهر گناباد
باسلام و احترام
🔺خدمت به مردم ولایت‌مدار گناباد افتخار زرین و پشتوانه معنوی گران سنگی است که این جانب بر آن افتخار میکنم، بسیار مفتخرم که با استعانت از خداوند متعال و در سایه حسن اعتماد شما، بیش از یک سال ونیم از بهترین روزهای عمرم را در مسند خادمی شما در سمت شهردار گناباد با بهترین مردمان نجیب و فهیم و مهربان سپری نمایم.
🔺در طی این مدت با همدلی، همکاری و تلاش و کوشش شبانه روزی به اتفاق اعضای محترم شورای پنجم و ششم که با 5 رای قاطع حمایت خود را از حقیر اعلام داشتند و همت مجموعه خدوم و زحمتکش شهرداری در طی طریق توسعه پایدار، عمران و آبادانی و پیشرفت شهر در بخش های مختلف گام های اساسی برداشتیم که در حقیقتا مجال بازگویی آن‌ها نیست و اکنون که بیش از یکسال ونیم تلاش بی وقفه برای تحقق بخشیدن به آرزوی برحق شما که همانا داشتن شهری توسعه یافته ، زیبا و عزتمند است شهرداری را ترک میکنم، بر خود واجب می دانم تا از این طریق ، بزرگی و فرهنگ والایتان را ارج نهم و از یکایک شما تقدیر وتشکر نمایم.
🔺به خود می بالم که نگاه های رضایت بخش و تعابیر قدرشناسانه ی شما همشهریان گرامی را به همراه خویش دارم و با این اطمینان ، غبار خستگی از تن می زدایم و آرامش روان و راحتی وجدان را قرین و هم نشین جسم و جانم می سازم.
🔺شما مردم فهیم به خوبی آگاهید که حجم کارهای صورت گرفته در یکسال ونیم گذشته در مسیر سخت و پُر پیچ و خم اجرا شد و در راستای آن تلاش کرده‌ایم درست‌ترین تصمیم‌ها را بگیرم و بیشترین منافع را عاید شهر و مردمم سازم.
🔺در این مدت از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های ملی ، استانی وشهرستانی در جهت افزایش اعتبارات،امتیازات برای پیشرفت شهرم گناباد را انجام دادم و چیزی به نام تعطیلی و استراحت را برای خود تعریف نکردم و گواه این مهم را حضور از ابتدای صبح تا پاسی از شب را در محل شهرداری می دانم.
🔺پس می‌توانم این انتظار را  داشته باشم که تقصیراتم را ببخشید و با سخاوت‌مندی همیشگی‌تان حلالم نمایید و اینجانب رااز دعاهای خیرتان بی‌نصیب نسازید.
🔺جا دارد از امام جمعه معزز ، نماینده محترم و فرمانداران اسبق و فعلی و  همه مسئولین بزرگوار در ادارات ، نهادها ، سازمانها ، شرکتها چه در استان وشهرستان ، فرماندهان محترم نظامی وانتظامی ، اصحاب رسانه ، روحانیت معزز  معتمدین  ،  خانواده معزز و معظم شهدا و ایثارگران ،جانبازان و عموم مردم شریف شهر گناباد و از دوستان گرانقدر در دورهای پنجم وششم شورای اسلامی شهر و از پرسنل زحمتکش ، پاک و تلاشگر شهرداری قدردانی نمایم که در تمامی این مدت برای توسعه و عزت شهرشان از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند 
و برای همه این بزرگواران آرزوی سلامتی وبهروزی دارم
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی من رستگار
فرزند کوچکتان ؛حمید زارع حسینی



  • منبع خبر:
  • تاریخ خبر: 6 تیر 1401
  • تعداد بازدید: 349