شهرداری گناباد

تلاش چند ساعته آتش نشانان برای مهار آتش سوزی تعویض روغنی

تلاش چند ساعته آتش نشانان برای مهار آتش سوزی تعویض روغنی

تلاش چند ساعته آتش نشانان برای مهار آتش سوزی تعویض روغنی

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گناباد، عصر روز گذشته طی تماس شهروندان به سامانه 125 آتش نشانی گناباد در خصوص یک مورد حریق مغازه تعویض روغنی در حاشیه جاده سنتو نیروها به محل حادثه اعزام شدند.
رجب نژاده سرپرست دایره آتش نشانی گناباد در گفتگو با روابط عمومی شهرداری اظهار داشت: پس از تماس شهروندان یک اکیپ با تجهیزات کامل از مجموعه آتش شانی شهرداری گناباد به محل اعزام شدند که پس از مشاهده حریق نیروها و تجهیزات دیگر نیز به محل فراخوانی گردیدند.
وی ادامه داد: با توجه به مواد قابل اشتعال در مغازه و احتمال انفجار نیروهای آتش نشانی کاخک و تجهیزات آتش نشانی شهرک صنعتی گناباد نیز درخواست شد تا وارد صحنه اطفا حریق شوند.
سرپرست دایره آتش نشانی گناباد عنوان کرد: حجم آتش در این حریق به قدری زیاد بود که آب کامل ماشین ها تخلیه که مجبور به استفاده از تانک های آب رسان برای  کمک بیشتر و تسریع در اطفا نمایم.
رجب نژاد خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از نیروهای آتش نشانی به دلیل استنشاق دود زیاد دچار صدمه گردید که هم اکنون در بیمارستان بستری می باشد.
اصغر حسن زاده سرپرست شهرداری گناباد نیز در خصوص اطفا این حریق عنوان داشت: بدنبال وقوع این حریق که در حاشیه جاده سنتو روی داد و به دلیل گستردگی آن چند گروه اطفای حریق از آتش نشانی های گناباد و شهرهای کاخک و بیدخت از توابع این شهرستان به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: حجم این آتش سوزی به حدی بود که بخشهایی از ساختمان مجاور محل آتش سوزی هم تخریب شد.
سرپرست شهرداری گناباد گفت: این حریق تلفات جانی نداشت و با تلاش سه ساعت آتش نشانان مهار شد و دو نفر از آتش نشانان به دلیل حجم زیاد آتش دچار دود گرفتگی شدند.



  • منبع خبر:
  • تاریخ خبر: 31 تیر 1401
  • تعداد بازدید: 318