شهرداری گناباد

بازدید های میدانی روزانه مسئولین واحدها/ کارگاه های فعال عمرانی در مناطق مختلف شهر

بازدید های میدانی روزانه مسئولین واحدها/ کارگاه های فعال عمرانی در مناطق مختلف شهر

بازدید های میدانی روزانه مسئولین واحدها/ کارگاه های فعال عمرانی در مناطق مختلف شهر
 
🔺به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گناباد، حضور و بازدید مستمر از پروژه های در دست اقدام شهرداری از برنامه های روزانه مسئولین واحدهای مختلف شهرداری می باشد.
 
🔺مهندس زنده دل مسئول واحد عمران شهرداری گناباد نیز در راستای نظارت های مستمر، صبح امروز از پروژه های عمرانی در سطح شهر بازدید نمود که در حاشیه این بازدید ها در گفتگو با روابط عمومی شهرداری گناباد اظهار داشت: پروژه های عمرانی خوشبختانه با تامین اعتباری که صورت گرفته در نقاط مختلف شهر در حال انجام می باشد و کارگاه های فعالی داریم.
 
🔺وی افزود: هم اکنون نیروهای عمرانی در بوستان یاسمن در حال اقدامات عمرانی هستند که این بوستان با اعتبار اولیه 350 میلیون تومان در مرحله کف سازی و جدول گذاری در حال اجرا است.
 
🔺زنده دل در خصوص دیگر اقدامات این واحد نیز عنوان کرد: حسب بازدید سرپرست شهرداری گناباد و تاکیدات صورت گرفته زمین بازی کودکان در بوستان رسالت را آغاز نموده ایم که در این مرحله با اعتبار 60 میلیون تومان جدول گذاری  و کف سازی با بتن را انجام خواهیم داد.
 
🔺وی با اشاره به ایام محرم و برگزاری برخی مراسمات در محیط باز و استفاده از معابر بیان داشت: در خیابان غفاری ۱۸/۱ در همین راستا موزایک فرش با اعتبار 45 میلیون تومان را در دست اقدام داریم.
 
🔺مسئول واحد عمرانی شهرداری گناباد بیان داشت: یکی از پروژه های مهمی که روی آن متمرکز شده ایم و تمامی قسمت ها در آن در حال کار می باشند پروژه پارک بانوان است تا بتوانیم آن را تقدیم همشهریان گرانقدر نماید و خوشبختانه با اعتبار 3 میلیاردی این پروژه روند کار سرعت قابل قبولی دارد.



  • منبع خبر:
  • تاریخ خبر: 9 مرداد 1401
  • تعداد بازدید: 364