شهرداری گناباد

تقدیر از پاکبانان توسط مسئولین شهرستان گناباد

تقدیر از پاکبانان توسط مسئولین شهرستان گناباد

تقدیر از پاکبانان توسط مسئولین شهرستان گناباد 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گناباد، مراسم تقدیر از45 پاکبانان شهر گناباد عصر دوشنبه با حضور دکتر نصیری فرماندارگناباد و مهندس حسن زاده سرپرست شهرداری در محل دهکده چوبی این شهرستان برگزار شد.
در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار که مسئولین و پاکبنان به بیان مشکلات و راهکارهای رفع آن پرداختند موضوعاتی مانند درمان و حقوق پاکبنان مطرح شد.
دکتر نصیری فرماندار گناباد در جمع پاکبانان اظهار داشت: تلاش های شما در ایام محرم بدون شک بی اجر نخواهد ماند و نظافت شهر به خوبی در این ایان با توجه به حجم ورود همشهریان غیر مقیم افزایش یافته بود.
وی با اشاره به بیان مشکلات پاکبانان عنوان کرد: این موضوعات را با کمک شهرداری و پیمانکار پیگیری خواهیم کرد و تلاش می کنیم رفع شود.
فرماندار گناباد در این دیدار تاکید کرد: در تمام دنیا امروز از زباله به عنوان طلای کثیف یاد می شود که استفاده از بازیافت زباله می تواند در اقتصاد شهرداری نیز مهم و اثرگذار باشد.
نصیری در پایان ضمن تشکر از شهرداری گناباد به دلیل پرداخت به موقع حقوق پاکبانان بیان کرد: رضایتمندی از اقدامات شهرداری در چند وقت اخیر افزایش یافته و درخواست دارم این روند شتاب بیشتری بگیرد.
آمادگی پرداخت حقوق پاکبانان در اولین روز هر ماه را داریم

مهندس اصغر حسن زاده سرپرست شهرداری گناباد نیز در این دیدار اظهار داشت: اولین جلسه کاری پس از قبول مسئولیت سرپرستی را با حضور شرکت پیمانکار برگزار و موضوعات مختلف را بررسی و پیگیری نمودم.
وی تاکید نمود: نیروی های پاکبان را نیروی شرکت یا بیرون از مجموعه نمی دانم و آنها را همکار خود دانسته و جزئی از مجموعه ستادی ما هستند، تلاش تمامی نیروهای شهرداری که در یک کشتی برای توسعه و ارتقای شهر نشسته ایم خدمت صادقه به شهروندان و ارائه بهترین خدمات است.
سرپرست شهرداری گناباد افزود: شهرداری گناباد این آمادگی را دارد که در اول هر برج حقوق پاکبانان را بحساب آنها واریز نماید و این درصورتی است که شرکت نیز اقدامات اداری را به موقع انجام دهد.
حسن زاده خاطرنشان کرد: اولین افرادی که در مجموعه شهرداری واکسیناسیون کرونا را انجام دادند پاکبانان بودند و امروز مباحث سلامت آنها را نیز به جد دنبال می کنیم.
وی عنوان کرد: ساعت شش و نیم صبح ناظر شهرداری از سطح شهر بازدید و نحوه نظافت را مورد ارزیابی قرار می دهد که در صورت هرگونه کوتاهی برخورد و جریمه لازم در نظر گرفته می شود.
سرپرست شهرداری گناباد اظهار داشت: طی سال های اخیر با توجه افزایش هزینه ها و تورم قرارداد پیمانکار به روزرسانی و افزایش قیمت در آن صورت می گیرد و در سال جاری شهرداری گناباد ماهیانه حدود 400 میلیون تومان هزینه رفت و روب سطح شهر را پرداخت می نماید.
گفتنی است در پایان این دیدار از پاکبانان گناباد با اهدای هدیه ای جهت تلاش برای نظافت شهر در ایام محرم تقدیر صورت گرفت.



  • منبع خبر:
  • تاریخ خبر: 24 مرداد 1401
  • تعداد بازدید: 325