شهرداری گناباد

پيام دعوت مهران حسین زاده شهردار گناباد برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

پيام دعوت مهران حسین زاده شهردار گناباد برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

پيام دعوت مهران حسین زاده شهردار گناباد برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس
 
متن پیام شهردار گناباد  بدین شرح است:
 
واژه ها در بهت و کلمات در سکوت وقتی می خواهند از سرزمینی بگویند و بنویسند که برای صلح آفریده شد. فلسطین قدس را چون نگین خاتم لعل حفظ کرده، قدسی که نه فقط یک خاك به وسعت بيت المقدس، نه فقط قبله اول مسلمین که جريان اتحاد همه آزادی خواهان جهان است. 
 
از پس سال ها، چه روزها و شب هایی که به این سرزمین نگذشت و طولانی ترین اشغال تاریخ را رقم نزد، چه جان های عزیزی که در زیر خروارها آوار و ظلم نرفت و چه آه های مظلومانه ای که از زمین به آسمان بلند نشد. 
 
هنوز از غم بمباران بیمارستان های المعمدانی و شفا، از داغ مظلومیت زنان باردار و کودکان بی گناه، از بغض آوار غزه بر سر مردم بی دفاعش و شهادت بیش از ۳۰ هزار جان گرامی توسط صهیونیست های اشغالگر در اوج پلیدی و حقارت نگذشته که حالا داغمان با شهادت غیور مردان وطن، ایران سربلند یعنی سراداران زاهدی و رحیمی و شهدای کنسولگری سفارت ایران در دمشق در حرکت ددمنشانه و بزدلانه رژیم همیشه متجاوز اسرائیل بیشتر هم شده است.
 
 روز قدس، نزدیک است و جنس آن شاید با همه سال ها کمی متفاوت تر. این بار جنس حضورمان از نوع سر به دار و تن به ذلت ندادن است. 
 
اينجانب ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات از همه مردم شریف گناباد دعوت می کنم تا در کنار هم با حضور گسترده مردمی در راهپيمايي اين روز سرنوشت ساز، رهایی بیت‌المقدس را از چنگال نظام صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین را تا آزادی قدس شریف رساتر از همیشه فریاد کنیم.
 
وعده دیدار ما: روز قدس، جمعه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
 
                                    مهران حسین زاده
                                       شهردار گناباد
 



  • منبع خبر:
  • تاریخ خبر: 16 فروردین 1403
  • تعداد بازدید: 42